"Welcome to India"

Nu har vi varit 2 dagar i Indien men det kanns som en hel j'kla evighet, pa ett positivt satt givetvis. Det forsta som slog mig var den strukturerade brokigheten som verkar innefatta hela staden. Jag gillar det skarpt! Om vi tar trafiken till exempel sa finns det ingen som helst ordning nagonstans men pa nat mystiskt satt sa fungerar det typ  anda, dock kanns det som att man ser sin egen dod framfor sig varje gang man satter sig i en bil eller buss (pappa om du laser, sa ar det inte alls sa farligt som det later) men det ar en annan sak.
Maten ar grym, och man behover inte svalta direkt, man behover typ inte ens bli hungrig innan nasta mal mat ar serverat, knappt ens sa att man hinner tappa mattnadskanslan. Maste ju saga att det passar mig ratt bra alltsa!
Barnen ar underbara, vill typ bara ta med dom hem men jag tror att det kallas manniskorhandel eller nat sa jag tror att jag far beharska mig.



Annars sa kan man val saga att Indien ar valdigt lortigt och fattigdomen ar mycket pataglig men jag har som anda inte sett en anda manniska som pa nagot satt verkar olycklig. Indier ar fantastiska manniskor och Indien ar ett grymt coolt land!
Vi haller dar for idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0