Ar det bara mitt tacke som luktar konstigt?

Det har hant mycket sen sist, vi har hunnit med allt i fran brollop till bergsbestigning till massa intressanta besok och forelasningar.
Angaende brollopet sa va det lite.. speciellt, minst sagt. For det forsta skulle vi vara dar typ kl 8 pa morgonen. Alltsa seriost, vem gifter sig kl 8 pa morgonen? Hur som helst vi skiter i brollopet nu och fokuserar pa kvallen innan. Alla i vart rum (jag, Ida P, Paulin, Elvira och Sandra) var ratt trotta och sag fram emot att krypa ner i renbaddade sangar, trodde vi iallafall.
Det borjade med att jag hade fatt en bordsduk som tacke, naja det gick val an, varre saker har man val haft som tacke. Jag vet inte varfor men jag fick nat slags infall att lukta pa tacket, det skulle jag inte ha gjort. istallet for tvattmedel luktade tacket typ grillplats, eller som kladerna luktar efter man har suttit en hel kvall vid en grillplats.
Jag funderar ett tag pa det har och undrar sen om det bara ar mitt tacke som luktar mystiskt.
Det var det inte.
Det som hande var att alla lange och val sniffade loss pa sina "rena" lakan, luktade pa varandras och forsokte identifiera de olika dofterna.
Som sagt luktade mitt grillplats, Elviras luktade kohage, Paulins luktade som en blandning av alla dofter du kanner utomhus, i den mest negativa benamningen. Nar det kommer till Sandras tacke luktatde det friterad kokos, hon kom ganska lindrigt undan i detta lotteri. Ida daremot hade nog mest otur, hennes luktade ungefar som indisk karl. Vi har en teori om att det ar farbrorn i huset som har haft tacket fore henne. Annars ar och forblir vara tackens markliga dofter ett mysterium.



Omotiverad bild pa mig och min Indiska fanclub.

/ Oliwia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0